На схід! Від мокрого Львову (Частина перша)

Опубліковано 2.09.2011 у рубриці Крим, Мандри

Цьогорічна відпустка мене дуже розслабила :) От вже місяць пройшов, як ми повернулись, а я тільки зараз добралась до блогу. Треба надолужувати згаяне.

Традиційно відпочивали в Криму. Цього року їздили вдвох. Хотілось знайти золоту середину: так щоб і моря побільше і щоб на одному місці два тижні не просидіти. Вирішили їхати на Західний берег Криму, бо людей там не багато (навіть в розпал сезону!), місця на безкоштовних! пляжах вдосталь, ціни на продукти цілком адекватні, та і море чистіше. Єдиний мінус – відсутність гір, але ми подумали, що якось це переживем.

В суботу з раннього ранечку у Львові традиційно йшов дощ, та нас він абсолютно не хвилював, ми закинули речі в машинку і мчали в сторону сонячного Криму. Міста і села минали один за одним, погода поступово змінювалась в кращу сторону. Ось вже сонечко припікає так, що задивляєшся на кожну річечку і озерце з думкою: «А може зупинитись і скупнутись». Десь між Вінницею і Уманню робим зупинку на обід біля озера, але воно явно не придатне для купання. Ще через кілька кілометрів з’їжджаєм з траси до ставка і клаптика лісу, розвішуєм гамаки і дрімаєм півгодинки на свіжому повітрі. Скупнутись в мутній водичці бажання не виникає, тому продовжуємо рухатись в с. Мігію, там в нас запланована ночівля на березі Південного Бугу.

От ми і на місці. План на сьогодні виконано можна розслабитись і відпочивати. Спека просто неймовірна. Йдемо купатись в ріці. Вода хоч і не дуже чиста, але достатньо мокра і прохолодна.

DSC01832 На схід! Від мокрого Львову (Частина перша)Ось такі черепашки водяться в Південному Бузі.

Мігейські пороги прекрасне місце для сплавів.
DSC07375 На схід! Від мокрого Львову (Частина перша)

Приємна ранкова прохолода не може не радувати. Швиденько складаєм речі. Треба поспішати – МОРЕ чекає нас! Вже в дорозі снідаєм канапками і чаєм. Біля Миколаєва підбираєм двох стоперів, які прямують на мис Фіолент. Нам трошки не по дорозі, ми плануєм сьогодні добратись до найближчого берега моря в село Портове, тож прощаємся з ними після в’їзду в Крим.

Нарешті море! Освіжаюча солона водичка, хвилі, сонце, вітерець … тільки от людей явно побільше ніж минулого року, але зараз нічого не може зіпсувати нам враження від зустрічі з морем ))

DSC07385 На схід! Від мокрого Львову (Частина перша)

Ближче до вечора вирішуєм з’їздити на риболовлю, до прісноводного каналу. Тут і почались наші пригоди в селі Портове. Володя почав розкладати вудочку, а я метушилась біля машинки і мало не наступила на жовтий м’явкаючий пакет. Видобули ми звідти маленьке, худюще і явно хворе кошеня…

Рибалка якось не склалась, решту вечора потратили на шукання в інтернеті притулків для тварин в Криму (виявили, що таких не існує) та ветеринара в районному центрі неподалік.

Кицюню забрали з собою на берег моря. Ночівля видалась дуже не спокійна: з одногу боку дискотека гримить на все побережжя, з іншого киця пронизливо м’явкає і намагається прорватись в намет.

Вранці погода не радувала, хмари затягнули небо і купатись не хотілось. Перекусили і почали збиратись на пошуки ветеринара. Намет залишили на березі, забрали тільки спальники і цінні речі.

В Роздольному прийшлось затриматись на довше ніж планували. У ветлікарню попали не одразу, потім шукали потрібні ліки, а потім ще й зупинились біля каналу з прісною водою, щоб кицю відмити. Повернулись на пляж вже по обіді. На місці нашого намету було пусто. Лише одинокий кілочок валявся в траві. Халепка :(

Після розпитування людей склалась картина злочину. Наш намет зірвало вітром на сусідній. Жіночка його склала, потім склала свій. Спакувала все це в машину і поїхала.

Настрій зіпсувався. На с.Портове ми образились і вирішили вранці покидати цю непривітну місцину. Добре, що намети ми мали два, тому без даху над головою не залишились.

DSC07389 На схід! Від мокрого Львову (Частина перша)
Наступного дня почали рухатись в сторону с. Громово, заїхали ще в сусіднє кемпінгове містечко на Бакальській косі. На в’їзді з нас здерли 15 грн. (по 5 з людини і 5 за машину).
DSC07392 На схід! Від мокрого Львову (Частина перша)

День видався спекотним, тому ми з розбігу ломанулись в море… правда, надовго там не висиділи:) вода була холоднюча, не дивно, що крім нас там більше ніхто не купався. Оглянулись по сторонах – всі люди плюскаються з іншого боку коси. Там то водичка покраще буде, тепла і чиста, але з суттєвим мінусом – кусючими тварючками, схожими на гусінь. Довго ми там не затримались…

Наступна зупинка Громово.
DSC07400 На схід! Від мокрого Львову (Частина перша)

Краса! Вітерець, чиста водичка, мало людей …ідеальні умови, щоб розслабитись і забути про малоприємний початок подорожі.

На ночівлю вирішили залишатись тут. Поїхали в село шукати в кого б то можна було орендувати душ на годинку. З третьої спроби таки вдалось натрапити на добрих людей, які нам водички не пошкодували.

Киця весь цей час їздила з нами. Після купань вона стала виглядати краще, але залишалась така ж в’яла та неактивна. На час, коли ходили в душ, залишили її дрімати біля машини, в відрі. А коли повернулись кицюні і слід простив. Ще до темноти тинялись по вулиці і шукали малечу, але наші зусилля виявились марними. Залишили господарю номер телефону, щоб дав знати, якби киця об’явилась. Він так і не подзвонив :(

DSC07401 На схід! Від мокрого Львову (Частина перша)
Захід сонця в Громово.
DSC07402 На схід! Від мокрого Львову (Частина перша)

Перед подорожжю я потрясла інтернет і вибрала кілька місць, де мене ще було, але дуже хотілось. До одного з них ми вирушили вранці. Коса Бєляус.
DSC07436 На схід! Від мокрого Львову (Частина перша)

DSC07441 На схід! Від мокрого Львову (Частина перша)
Ми були просто в захваті. 10 кілометрів гарного, практично безлюдного пляжу і неймовірно прозорого моря.
DSC07446 На схід! Від мокрого Львову (Частина перша)
Отак заїхали подивитись і залишились там на три дні :) Почався саме той Відпочинок (з великої букви). Нічого не роблення, валяння на сонечку, попивання кримських вин, затяжні купання в морі і повний релакс!

Читати ДАЛІ

2 Коментарів

1. Супер! Супер! Супер! И я туда же хочу!!!!

2. Як я вас розумію :)) я фото передивилась, згадала як воно було і захотілось назад у літо.